آلما شبکه نرم‌افزار مجازی‌سازی ---Oracle VM VirtualBox/ آلماشبکه پرداز نماینده فروش محصولات مجازی سازی WMware 66932635



 

پس از سه ماه گذشته، نرم‌افزار مجازی‌سازی «Oracle VM VirtualBox» نسخه 5.0 با عملکردی سریع‌تر و امنیتی بهتر در دسترس عموم قرار گرفت


«Oracle VM VirtualBox» بر روی رایانه‌های لپ‌تاپ و دسکتاپ استاندارد 86x قابل اجرا بوده و کاربران را قادر می‌سازد تا محیط‌های ماشین مجازی با چندین بستر را برای توسعه و آزمایش نرم‌افزار راه‌اندازی نمایند. با استفاده از نرم‌افزار، توسعه‌گران نرم‌افزار امروز می‌توانند برنامه‌های کاربردی محلی و ابر را بدون سربار یک محیط کاملاً سرور ایجاد کنند.


به گفته Oracle، امروز با ارائه پشتیبانی برای سیستم‌های عاملی مانند «Mac OS X Yosemite»، «Windows 10»، «Oracle Linux»، «Oracle Solaris» و دیگر توزیع‌کننده‌های لینوکس، نسخه جدید نرم‌افزار سازگار با بسترهای متفاوت عملکرد را با تکیه بر مجموعه‌ای وسیع‌تر از دستورات CPU برای سیستم عامل میهمان بهبود می‌بخشد. این به نوبه خود استفاده از بزرگترین مجموعه دستورات سخت‌افزاری را برای برنامه‌های کاربردی امکان‌پذیر می‌سازد.


به علاوه، عملکرد به میزان چشم‌گیری در نسخه جدید از این نرم‌افزار منبع باز و رایگان بهبود یافته است، درحالی که از مجازی‌سازی موازی میهمان‌های ویندوز و لینوکس نیز پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت واسط نرم‌افزار ماشین مجازی لزوماً نباید با سخت‌افزار زیرین یکسان باشد؛ در اینصورت، کاربران می‌توانند از پشتیبانی مجازی‌سازی توکار بر روی سیستم‌های عاملی مانند «Oracle Linux 7» و «Microsoft Windows 7» و نسخه‌های جدیدتر استفاده کنند.


به گفته ویم کوکارتس نائب رئیس ارشد Oracle در حوزه مهندسی مجازی‌سازی و لینوکس، «دیگر نباید درایورهای اضافی دستگاه را نصب کنید


ضمناً رمزنگاری تصویر دیسک رمزگذاری داده‌ها را بر روی تصاویر‌هارد دیسک مجازی با شفافیت کامل در زمان اجرا و از طریق الگوریتم AES با کلیدهای رمزنگاری داده 256 بیتی امکان‌پذیر می‌سازد.


به گفته وی، این قابلیت بطور خاص در شرکت‌هایی سودمند است که کارمندان لپ‌تاپ‌هایشان را برای کار در خانه یا به هنگام سفر همراه می‌برند.


به گفته کوکارتس، «امروز ماشین مجازی یک کارمند قابل رمزنگاری است. در صورتی که لپ‌تاپ وی به سرقت برود، سارقین در واقع نمی‌توانند بدون داشتن کلید رمزنگاری مربوطه به اطلاعات داخل آن دست یابند


به گفته این کارشناس، نرم‌افزار «Oracle VM VirtualBox» نسخه 5.0 از دستگاه‌های USB 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند و از اینرو «شما می‌توانید برای مثال به آسانی دوربین ویدئوی خود را به سیستم متصل کرده و ارتباط بین دستگاه و ماشین مجازی‌تان را مستقیماً برقرار نمایید.


در نهایت، پشتیبانی از Drag&Drop دو طرفه در نسخه 5.0 برای گنجاندن سیستم‌های عامل میزبان و میهمان بیشتر نیز ارائه شده است.


به گفته کوکارتس، «در صورت اجرای لینوکس یا ویندوز در ماشین مجازی و اجرای آن در سیستم دسکتاپ ویندوز یا مک، به آسانی می‌توانید فایل‌ها را بین میزبان و میهمان جابجا کنید. امروز ما از هر ترکیب سیستم عاملی پشتیبانی می‌کنیم

 

 

آلماشبکه پرداز

 

نماینده فروش محصولات مجازی سازی WMware در ایران با

لایسنس به نام سازمان مورد نظر



آلما شبکه پرداز  عرضه کننده لایسنس های اصلی مجازی سازی در ایران


 مشاورین فنی  و فروش نرم افزار آلما شبکه آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان هستند.


آلماشبکه پرداز  نماینده نرم افزار مجازی سازی  وی ام ویر 66932635


تلفن واحد فروش  vmware در آلماشبکه : 66932688 – 66932635


لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

www.almanet.ir

www.symantec-alma.com

www.almanetco.com 


ارائه  نرم افزارvmware در آلما شبکه پرداز  66932688

برای ارتباط با آلما شبکه از طریق زیر میتوانید تماس حاصل نمایید.


info@almanet.ir

آلما شبکه پرداز در فیسبوک www.facebook.com/alma.almanet

آلما در اینستاگرام : www.instagram.com/alma_network

آلما در توییتر : www.twitter.com/almanetinfo

آدرس دفتر فروش :

تهران،خیابان کارگر شمالی،خیابان نصرت،نرسیده به جمالزاده شمالی،نبش کوچه امینیان،پلاک 2،طبقه چهارم، واحد17

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.