نرم افزار VMware




نرم افزار VMware

نرم افزار VMware یک مجموعه کامل از سخت افزارهای مجازی شده را برای کامپیوتر میهمان فراهم می کند. نرم افزار VMware سخت افزارهایی از قبیل کارت گرافیکی، کارت شبکه، دیسک های سخت و... را مجازی سازی کند. همچنین کامپیوتر میزبان می توانند درایورهای USB، دستگاههای سری و موازی را به کامپیوتر های میهمان انتقال دهد.


بعنوان یک متخصص شبکه که می‌خواهد همیشه با پیشرفتهای روز دنیا همراه باشد، شما حتما اسم VMware و Virtualization را شنیده‌اید و حتی برای اینکه بدانید Virtualization دقیقا چه کاری انجام می‌دهد، احتمالا یک نسخه از VMware Workstation را روی ویندوز خودتان نصب کرده‌اید و با آن آشنایی پیدا کرده‌اید. اما بیایید کمی‌وسیع‌تر به این موضوع نگاه کنیم. جایی که تعداد سرورها بسیار زیاد هستند و مواردی مانند سرعت، زمان در دسترس بودن یک سرور و سرویسهای آن، زمان Backup‌‌‌گیری و Restore‌کردن، میزان مصرف برق، چگونگی خنک نگه‌داشتن سرورها، فضای لازم برای نگهداری سرورها، استفاده از حداکثر توانایی سرورها و بسیاری موارد دیگر برای شما اهمیت پیدا می‌کنند.


برای چنین شرایطی مدیران و کارشناسان بیش از 3 میلیون شبکه ی بزرگ دنیا، استفاده از نرم‌افزارهای تولیدی شرکت VMware که آخرین و کاملترین محصول آن VSphere 4 می‌باشد را انتخاب کرده‌اند.


اولین فرقی که این نرم‌افزار (ESX Server) با نسخه Workstation خود دارد این است که بصورت مستقیم بر‌روی سخت‌افزار شما نصب می‌شود و دیگر نیازی به یک OS رابط نیست. که این موضوع باعث افزایش 70‌درصدی سرعت کارکرد می‌شود.


همچنین این برنامه دارای ویژگیهای منحصربه‌فرد دیگری نیز می‌باشد که تا قبل از این بیشتر به یک رویا شبیه بودند. در ادامه به مرور تعدادی از آنها می‌پردازیم:  نرم افزار وی ام ویر



http://www.almanet.ir/vmware-software.htm


 

آلما شبکه پرداز ارائه کننده محصولات وی ام ویر در ایران 66932688 



آلماشبکه پرداز  نماینده نرم افزار مجازی سازی  وی ام ویر 66932635



نرم افزار    VMwareدر ایران (با پشتیبانی آلماشبکه پرداز66932688)



تلفن واحد فروش  vmware در آلماشبکه : 66932688 – 66932635



لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی به صفحه زیر مراجعه فرمایید:


www.almanet.ir


www.symantec-alma.com



www.almanetco.com 


ارائه  نرم افزارvmware در آلما شبکه پرداز  66932688


برای ارتباط با آلما شبکه از طریق زیر میتوانید تماس حاصل نمایید.


info@almanet.ir


آلما شبکه پرداز در فیسبوک www.facebook.com/alma.almanet



آلما در اینستاگرام : www.instagram.com/alma_network



آلما در توییتر : www.twitter.com/almanetinfo


آدرس دفتر فروش :


تهران،خیابان کارگر شمالی،خیابان نصرت،نرسیده به جمالزاده شمالی،نبش کوچه امینیان،پلاک 2،طبقه چهارم، واحد17


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.